24h購物| | PChome| 登入
2003-11-07 01:52:00| 人氣23| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

十一月六日 -- virtual!??

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

昨天晚上, 臨時收到dramso joint-u performance 和 annual performance的poster. 看後, 覺得太簡單.... 雖然無人迫我整, 但自問真係過唔到自己個關,或者係我自己犯賤, 我最終都係忍唔住, 去整過張~
原本係諗住睇vcd, 最終就係咁整.... 我"design"的poster好後現代, 完全代表了collage~ 哈~ 雖然係有d花, 而且材料有限下, 我整到咁, 我覺得都唔錯! haha~ 自己讚自己~

整完後, 當我正想瞓, 竟然被我撞到"韓國人"~ 他分享了很多音樂我感~ 哈~ 傾咗輪, 真係好開心! 佢竟然有睇我日記, 有d驚訝~ 佢就可以憑英文估下我寫咩啫, 唉.... 鬼叫自己d韓文差, 睇唔明佢寫咩....

下午, 我要看"投票"counter, 好無聊....
由於, 我太耐無行街, 短短兩個鐘, 都與其他莊員逛逛, 一齊買annual dinner的禮物~

夜晚, 開freshmen performance.... 覺得有d無聊.... 自己又好似"雲遊"咁....
人不可以貌相, 原來係真!!

這幾天沒有迫切要交的功課, 個人好"浮".... 唔知做緊咩.... 只想對著電腦玩....

台長: trury
人氣(23) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文