24h購物| | PChome| 登入
2003-12-28 21:23:59| 人氣46| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Kagoshima之旅 - 第二天

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今天正式有活動~
第一站就是去了kagoshima的vice president office. 聽下佢講下kagoshima的特式. 由於他只懂用日文, 每聽完一句日文, 就有人翻譯做英文. 將成個present拉長咗咁.... 勁眼瞓~
下午, 我地去左"櫻島". 佢係鹿兒島的標誌, 佢係一個火山, 今年都爆過28次!! 個度勁靚!!
之後我地要去cultural presentation. 我地要係host family面前表現, 真係有d餚~~ 今次勁好彩, 我的host family係今朝出現過的靚女姐姐. 她很nice, 而且又識講普通話, 溝通時較為方便. 我首先去了佢屋企, 佢布隻超肥的貓, 好得意!!
第一次坐"暖爐枱", 傾了差不多兩個鐘. (老實說, 齋傾都有d悶~~) 之後, 我們join埋danny一齊出去食飯. 去了一間勁有日本feel的日本餐廳~ 要除鞋入~~ 雖然香港都有日本野食, 但日本個d真係好地度, 係勁好食!!我第一次食雞肉刺身! (起初諗住會好核突, 但原來口感好似食魚咁~~) 個度又有很好味的刺身, 飯糰, 湯飯, 蜆湯, 就連簡簡單單的豆腐都好好味..... d食物簡直令人回味~~
不過, 他們幾個日本人不停用日文傾計, 我同danny都唔識聽.... 唯有呆坐....

好羨慕日本人差不多個個都有車, 可以周圍去~~
kumiko(我的host family)好好人, 讓咗張床俾我瞓~~

台長: trury
人氣(46) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文