24h購物| | PChome| 登入
2022-10-01 19:30:46| 人氣1,428| 回應0 | 上一篇 | 下一篇
推薦 1 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

1/10/2022


今日中午約左阿沈出去沙田聚一聚,事因佢上月因為病左都冇見過喇~!!
加上我地又有野想買想行下街睇下野,所以都專登約早少少出去食野先~!!

約左12:00PM出去沙田會合,大家都鍾情日本野就梗係食返間日本野先啦~!!
當中就傾下最近生活同埋工作上各方面事宜,畢竟大家宜家生活係都比較忙喇~!!
至於早前政府就宣佈左會開關,所以計劃去旅行呢D開心事都一樣係唔少得啦~!!

我地都係計劃緊第一站就去返一轉日本啦,同時英國都係我地想去o既地方呀~!!
講到英國都會講下阿Ming近日同我都有聯絡過,大家都有分享返當中堆話題嚕~!?
希望可以一班朋友再聚堆都已經唔係一件易事,畢竟宜家都真係各散東西喇~!!
同時我地都有計劃一下本地遊,希望之後時間天氣許可情況下多D一齊出去嚕~!!

食完野之後就開始我地行街大計,因為我地都有D野想睇下同埋想準備要買啦~!?
佢就已經預備要入手一部新電腦喇,而我等到部新電話到手之後就會陸續換其他野~!!

至於衫褲鞋襪當然都會一齊去睇下啦,因為裝身都係一個好重要o既環節之一嘛~!!
隨住新期消費券到手都係時候計劃下點用,而我都已經諗好晒有咩係之後想入手嚕~!?
雖然早前都已經買左一堆日本野喇,咁大家之後都想買D冬天野咪一齊去睇下試下~?!
已經搵到D自己都想買o既野但未係時候入手住,梗係試好晒之後等佢減價就買得喇~!!

台長: Ethan~
人氣(1,428) | 回應(0)| 推薦 (1)| 收藏 (0)
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

TOP
詳全文