24h購物| | PChome| 登入
2020-03-21 18:44:27| 人氣138| 回應0 | 上一篇 | 下一篇
推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

21/3/2020


今年受到一個肺炎疫情影響,搞到我都已經好少再約朋友出街喇~?!
不過尋日就係阿沈正日生日啦,而慶祝生日呢樣野就其實每年都會做~?!

無奈上次新年聚會之後,阿沈同阿Ming之間又出現左少少相處問題啦~?!
加上我之前都有問過阿Ming佢想唔想約聚會,而佢又表示想遲下先耍約~?!
所以今年就得我同阿沈簡單慶生就算,而是次地點就揀左我極少去o既大圍~!!

今日大家都傾左好多生活上o既話題,當然關於阿Ming個人問題都有傾下啦~?!
我當然希望佢地可以盡快回復返以前咁,不過態度好多時都係決定一切o既關鍵~?!
我地都簡單咁傾過下大家o既睇法,當然我地仍然繼續當佢係我地o既好朋友啦~!!

至於阿沈計劃結婚一事亦有談及,不過佢都有話受疫情影響而會約計劃延期嚕~!!
畢竟佢地兩個中間都仲需要解決唔少問題,所以都需要少少時間去諗下點做先啦~?!

而關於感情事同埋性格方面,今次就反而用左比較多o既時間去傾下同埋搵方向~?!
佢都依然俾左好多正能量同方向我,鼓勵我應該快d搵返個另一半去陪下自己~!!
因為佢都覺得我自身條件唔算係差,只係我有冇機會去遇到一個理想對象嚕~?!

台長: Ethan~
人氣(138) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

TOP
詳全文