24h購物| | PChome| 登入
2018-12-15 09:50:17| 人氣302| 回應0 | 上一篇 | 下一篇
推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

14/12/2018


收工之後就約埋司欣一齊去景峰,事因我地今晚約左Phoebe去探佢嘛~!!
加上早前我地又講好左會上佢屋企食薑醋,重點又要夾到司欣放假先得~?!

所以到我放工之後咪拎堆D禮物過去搵佢,不過Jacky就未放工返到o黎~!!
我地就先慢慢傾下計同埋講下近期d事,等到Jacky返埋o黎就落去食d野~!!

食晚飯期暗主要都係講下大家工作事宜,不過我地個個都係好忙架啦~!!
而且我地o係公司各自都仲要對住d怪人,所以傾開就更加覺得好好笑~?!

及後我地就返上佢屋企到繼續吹水,而重點就梗係同BB玩下影下相啦~!!
我地都各自準備左堆野俾BB啦,再者部份野早前都已經預告左俾Phoebe知~?!
難得家族近期都係多開心事宜,加上早前同稍後亦都有家族成員會結婚啦~?!

至於有關正方同世俊婚事o既野,我地今晚都有談及到佢地o既相關問題啦~?!
雖然世俊婚禮就已經完成但就有D負評,至於正方婚禮就正著手去處理緊嚕~?!
我地期望等Phoebe坐完月之後就可以趁聖誕聚下,不過重點係要大家夾到假~!!

台長: Ethan~
人氣(302) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

TOP
詳全文