24h購物| | PChome| 登入
2018-06-16 09:14:47| 人氣252| 回應0 | 上一篇 | 下一篇
推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

15/6/2018


都事隔左差唔多兩年時間冇見面,今日終於都夾到一個機會喇聚下~!!
每個人唔同階段都會遇到唔同o既人,而呢d人又會有住唔同影響啦~?!
而佢對我都的確有一定性o既影響,所以佢話『我的回憶都是佢的』呀~!!

今日收工之後就出左去尖沙咀,因為今晚約左『愛人』聚返一次呀~!!
雖然我地兩個近年都真係好少見,但係見面o既感覺又唔會生疏喎~?!
照舊都係好真性情咁咩都會講下,當然咁耐冇聚埋就梗係講下近況先~!!

我地呢段時間都各自經歷左唔少野,而我地都覺得對方都有所成長~!!
或者我地都認同成長係需要有所經歷啦,而且宜家生活又唔同左以前~!!

回想返大家初相識階段至今,其實我地都覺得大家維繫得算好好喇~!!
始終我地對大家都仲係有個心,而且經過左中間唔少野又會令價值觀變左~!?
當然大家都變得成熟左去處理生活問題,至於見面都會關心下對方啦~?!

佢最近就發現自己身體好似出左d問題,而且醫生都有叫佢要減肥啦~?!
雖然話一段時間冇見過佢咋,不過今時今日o既佢真係漲爆左好多囉~!!
當然佢都有分享一下佢o既家庭事,同時亦有問及我同我個仔o既野啦~?!

透過今晚由生活到工作等事宜o既分享,佢就話我比以前狠左好多喎~!!
可能我以前都真係比較有耐性同埋溫馴d,宜家只係被迫要轉變啦~?!
畢竟大家都理解生活同工作真係會令一個人變,重點就係本質唔變就得~!!

台長: Ethan~
人氣(252) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

TOP
詳全文