24h購物| | PChome| 登入
2017-06-17 10:33:34| 人氣169| 回應0 | 上一篇 | 下一篇
推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

17/6/2017


呢個星期工作上都比較唔順利,而且仲搞到我心情變得唔太好啦~!!
至於今日就同阿仔加場會面,所以心情都會由唔好變得唔錯囉~!!

不過今日天氣就的確唔好喇,事因全日都落住非常大o既雨呀~!!
我地每次會面都希望可以影多d相,但今日因為天氣問題就唔得~?!
至於今日加場係有特別原因,事因阿仔想提前同我慶生兼慶祝父親節~!!

今日全日行程都非常簡單,加上整個安排都係由阿仔自己負責啦~!!
佢大約12:00pm左右就開車o黎接我,而第一站盲先去左Vcity到食野~!!
其實呢個行程係因應左天氣而改變,事關佢原計劃係打算去屏山o架~!!

我地lunch就去左食日本野,而呢個時間主要都係講下家族事宜先啦~!!
畢竟之後有好多計劃已經傾緊,不過就連我都未知有幾多個最終會落實~?!
至於最近發生左o既事當然都有提及,畢竟佢都需要更新一下資訊嘛~!!

完左呢部份時間之後,佢就要先將架車擺返去屋企先再轉戰下一站嚕~!!
而我地中間都o係兆康到傾左一排,至於問題就返左去佢從前o既心態喇~!!
事關阿仔自出道之後都冇反叛期,我咪問及佢假如可以從頭再o黎過佢會點~?!

佢都深明自己一直都係做緊一個乖乖仔角色,而且呢個感覺亦為人討好啦~!?
但佢就同時覺得自己因為咁而錯過左好多野,假如從新o黎過就點都會有唔同~!?

及後我地就要起程轉戰今晚晚飯地區,事因佢就安排左我地出尖沙咀食野啦~!!
而o係未去晚飯之前,我地就先去左海港圬到行左一陣街兼去食左個雪糕啦~?!

而佢亦有一d有關生活上o既野想問我意見,主要都係關於佢日後婚姻問題囉~?!
於早前時間佢都的確多左同我講有關事宜,而今次就更加直接咁去解決某d問題~!?
新一代始終有佢地生活模式同諗法,同住呢個問題的確會加劇兩代關係惡化~!!

至於晚飯時間就去左THE ONE一間西餐廳到食,當然環境同埋野食都真係唔錯~!!
已經相知相識左咁多年o既我地,其實可以話係無乜野唔可以唔俾得對方知道~?!
我地經歷左咁多野先o黎到呢個階段,所以晚飯時間亦都回顧左唔少曾經o既事宜~!!

睇住佢一路成一路變得更有自己o既想法,其實作為我個角色都好替佢感到開心~!!
當然我亦一再提醒佢千其唔好忘記自己,我可以理解佢仍然有唔少理想想去做~?!
經過呢轉對話之後就令我更明白佢內心想法,而我亦覺得趁自己仲可以做就去做~!!

台長: Ethan~
人氣(169) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

TOP
詳全文