24h購物| | PChome| 登入
2017-05-28 10:09:24| 人氣176| 回應0 | 上一篇 | 下一篇
推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

28/5/2017


今個月就因為時間問題而未能約出去玩,但都夾個期食下飯啦~!!
事因我同屈妹近期都習慣久唔久就聚下,加上大家都可以傾下計~!!

今次約左6:30pm去市中心到會合,及後我地就去左食韓國野啦~!!
早前佢就同佢前男朋友有返來往,所以呢排都有講過關於佢地o既事~!!
不過佢都似係想同個男仔復合,只係現階段仲未係一個正式好時機~!?

至於我地晚飯時間盲主打講家族事,事因下半年計劃都陸續要出台喇~!!
加上我生日亦都就快到喇,所以佢地各人都開始會約期同我慶祝一下啦~!!
事因之前講過話搞大型活動一事至今仍未落實,所以我都叫仍地各自約算~!?

另一方面...
完左上半年台灣旅行一事之後,未來時間仲有一D簡單旅行計劃想搞~?!
而現階段已經揀左話係會搞澳門之行,同時想約o既名單都已經準備好~!?

至於關於其他家族各人最近o既事宜,今次會面期間我地都有談及到啦~?!
特別係阿仔同埋世俊近期表現方面,事因佢地最近表現都比較飄忽呀~?!

阿仔表現相對之下當然就較好,所以我地大家都一直睇高佢一妓啦~!!
至於世俊之前表現布好轉過之後,近期大家又覺得佢有走下坡情況出現~!!
再者阿仔又計劃左之後會求婚,所以就住呢方面我地亦都有去傾過囉~?!

其實下半年會有o既計劃都有晒方向,只係差在正式日期未決定好啦~?!
加上近期大家o既問題只要唔多,相信稍後時間都會有返d活動俾大家聚下~!!

台長: Ethan~
人氣(176) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

TOP
詳全文