24h購物| | PChome| 登入
2015-11-10 13:54:39| 人氣115| 回應0 | 上一篇 | 下一篇
推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

【分享】 o係你o個度怎麼唱? o係你o個度MP3下載_0

關新路英文家教行情

o係你o個度怎麼唱? o係你o個度歌詞!



作曲:黃偉文

編曲:恭碩良

一早講得鬼咁好

去到一樣係窮途

恕我今日直言或者有點燥

#MUTUAL_介壽東路英文補習班推薦CHAIN#就算乜都冇

其實我有試過搏命唔係冇

郁o的即刻孟插蘇

我再出力亦徒勞

你會楂住大旗掃得跌都掃

直到乜都冇

其實我有o益過救命唔係冇

呢度人o地睇得鬼咁好

睇落連remote都o向你度

呢度人o地講得幾咁好

其實講好都會冇東港英文家教行情

都知講得好老套:

(但) 你咪當我係細路!

我已經係大人自己有分數

問你點擺佈?

其實我有氣力報復唔係冇

呢度人o地睇得鬼咁好

睇落權力始終向你度

呢度人o地講得鬼咁好

其實講好都會冇

呢度人o地睇得好鬼仰慕

睇落唔係幾知乜野好

呢度人o地講得幾咁好

其實講好都會冇

*Tell me that you love me ,love me,

Say to me you need me ,need me,

Tell me that you really,really care...

Tell me that you love me ,love me,

Say to me you need me ,need 子宮肌瘤開刀me,

Tell me that you really,really care...

Repeat*till end

天玉街英文補習班推薦

小編告訴您:omusic免費聽歌APP服務是各家電信均可使用,小編就是用中華電信註冊成功,使用台灣大哥大、亞太Gt4G、台灣之星、遠傳或是家用WIFI都可以使用omusic服務唷!




特別幫大家整理 o係你o個度影評




標籤: o係你o個度 youtube, o係你o個度 mv, o係你o個度 錢櫃, o係你o個度歌詞, o係你o個度好樂迪, o係你o個度星聚點, o係你o個度mega下載, o係你o個度享溫馨, o係你o個度ktv, o係你o個度好樂迪ktv, o係你o個度kod, o係你o個度下載

台長: tqqewojwkto
人氣(115) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 音樂賞析(音樂情報、樂評、歌詞、MV)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文