24h購物| | PChome| 登入
2008-07-16 23:00:34| 人氣60| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

華東之旅 第四天 上海

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

30-6-08(一)行程第四天,早餐後去睇靈山大佛,大霧到太唔到lor,不過開車去呢個景點時,我已一早在車上遠眺了呢個大佛,靈山大佛和香港的天壇大佛可說是「姐妹佛像」,因為她們是由同一間公司建造。

之後去了睇珍珠,關太同佢阿媽,同埋一個自己來旅行的爸爸都係呢到買左好多珍珠鍊、吊咀。我唔鐘意珍珠首飾,所以最只係買了包珍珠粉,攞o黎做下面膜擺了。

跟住去睇紫砂茶壺,去完呢趟中國,都有興趣去入番下茶,同埋d紫砂茶壺都唔係貴,只是幾百蚊,不過介紹那個人(館長)話紫砂茶壺會越飲越有味道,將來落水去水,也會有味道,所以紫砂茶壺只會下同一種茶葉,嘩!咁煩呀!要落同一種茶葉,最後都係冇買到,成團都冇人買野,到後來我地係坐埋係度打牙教,d sales都好無隱lor!

食完午飯,臨上車前,偉仔教我地買三鳳橋o既無掦排骨(返香港食時,又真係唔錯wor),就落上海了。上車又係午睡o既開始。

去到上海,很塞車,我們先去蒲東睇係番對岸o既黃埔灘,十三年前已來過上海了,當年上了東方明珠撘,上到去一片白矇矇,睇唔到野,好扼錢,今次導遊都唔建議上,一來現在它已經不是上海最高的building,二來天空一片白矇矇,乜都睇唔到。

我同少敏四周行下,影下相。

跟住過中共一大會址到行下街,晚飯後再去行黃埔灘(係外國建築物那邊望番過蒲東),然後就行南京步行街,呢條街都係一條有好多商場o既街,冇咩野好睇,只係買下食物做手信擺了。

上海o既夜景,始終都不及香港o既夜景美!

台長: 車人
人氣(60) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文