24h購物| | PChome| 登入
2008-05-07 23:32:54| 人氣116| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

西貢大網仔BBQ+圍棋

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

1-5-08(四)9:30起身,十點三到出門口,行去旺角再坐小巴入西貢,上小巴前,已收到Frank電話,話西貢有交通意外,會封路,但我又冇猶豫就咁上小巴,因為我估有kelvin佢地住馬鞍山個d人,係咪都會入左去了,改地點都改唔切架啦!照上車吧!

上去車停到小巴收音機講緊西貢發生o既交通意外,我以為司機會改路入西貢,但佢冇,照由彩虹果邊入。

本來諗住上車時可以瞓陣,因琴晚只瞓得8個鐘,唔多夠,但又瞓唔著,咁就聽下隔離那個人同前面兩個青年人o既對話,有個女仔講佢做緊地產,可以點炒樓,同埋佢話對經紀好,有好料都會放下水。

11:00Dranell打俾我話佢考慮緊坐火車入沙田去入西貢好,定係坐小巴。之後我再聽收音機講話發生意外o既旅遊巴意外由十幾死,幾十傷,之後d人問司機會塞幾耐,司機話佢開車出旺角時都已經發生了意外,佢估計會塞幾個字。於是我打番電話講俾Dranell聽叫佢坐小巴入吧!坐車時太得閒,不斷send sms俾同台o既Vicky、Edmund、力So、家媛,講下呢件意外。

係迴旋轉時見到有好多消防車、救護車,意外現場仍未清理好,見到此情景,有d心up,可以做o既就係祈禱。11:20入到去,call king,跟住行去碼頭那邊見到阿恆,跟住就見到阿king佢地了,上到個亭時就見到Kelvin同傻狗係到捉緊棋。呢個亭有人係到捉圍棋,有年青人係到用撲克砌三角形成一個大三角形,有菲傭係拿著西音機,呢個亭入面真係咩人都有。

Frank同阿泓朲來到,佢叫我同阿king去行下,我地逛下海旁,我以往都未行過o黎呢邊,原來呢邊好多海鮮擋。跟住差不多12:00,Dranell打來,話佢同Wilson佢地都到了,我地就返去巴士站個邊會合,然後兵分兩路(惠康 + 街巿)去買野食BBQ。我同Dranell、傻狗、阿恆一起去惠康,買完野時再去電器鋪買一個可以點火o既儀器,並見到新聞佈導緊旅遊巴車禍的消息,原來佢係一個道教團體,之前收到edmund sms話旅遊巴載著的人是教會,我還以為係基督教,不過呢d不幸o既消息,總令到人o既心情有d野,這大慨就是人的惻隱之心!更何況我途經過現場tim!

我地一行人九人(我、Dranell、Frank、Kelvin 、King、Wilsin、Chole、傻狗、阿恆,因為阿泓要2:00返到公司,所以佢入來一陣,幫手買埋野食就走了),Wilson話我地係九男女一齊坐的士去搵燒烤爐。

坐的士去到大網仔巴士站迴旋轉時,發覺個到一個爐都冇,我地沿路行番上大網你二號燒烤場,果到就一個人都冇,所以我地包BBQ,跟住我、Chole、Dranell、Frank一齊去洗食物,返到來時就見到傻狗又同Kelvin係到捉緊棋,真係勤力,但呢個BBQ活動真係好特別,因為我地係郊外捉圍棋,加埋個古箏,就好似古代咁了,重可以賞花撲蝶,不過呢到蝶就冇,未變蝶o既毛毛蟲就好多了,燒燒下野食時,d蟲會跌落o黎,真係好鬼恐怖。我唔落個身到就算了。

後來更有隻都幾大隻曱甴係個爐底就出來,可能燒左佢間屋,佢要出來呼吸新鮮空氣。跟住Kelvin話佢都試過食曱甴,話說佢有次飲可樂時,飲飲下咬到硬塊,佢重以為可樂有沈澱物,拿出來睇,原來係一隻曱甴,好嚇人呀!

2點幾開始燒烤,燒到4點幾,我就開始捉棋了,首先我同Frank一齊對傻狗,阿Frank捉完就到佢妹妹Elise同Kelvin捉,Kelvin讓佢十三子,其他人係到教路,阻止妹妹被人蝦,激到Kelvin死死下,我同傻狗捉了兩盤棋,頭一盤我win,第二盤捉到差不多6:30,而佢地又收曬野時,Dranell同阿恆就過來不斷提我地行埋d收官棋,變相兩個阿sir係到捉棋緊,不過呢盤我輸了。

收拾後影埋張大合照,我地就行番去迴旋處個邊去下廁所,再坐的士出番西貢去了甜品源(都幾出名,好多名星去過)食糖水,我叫了個芒果河粉。d河粉好淡,冇咩味!

8:00到坐番小巴出來旺角,再行番屋企,跟住搵阿Gerr一齊打羽毛球(因佢下午打過來問我打唔打),佢打埋佢隔離屋個鄰居阿豪一齊打,原來阿豪搬左o黎6,7年,但我一直都好似冇見過佢。

今日真係累死又BBQ,又打羽毛球,不過我就係想靠打羽毛球o黎消耗番d食物,但其實我今日都唔係食左好多野(因為掛住捉棋)。

打羽毛球時, 我為左救波,石產左落地,察損了手腕和撞瘀了盤骨外側。真係誇張。

台長: 車人
人氣(116) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文