24h購物| | PChome| 登入
2006-02-23 21:02:19| 人氣33| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Love my 爹爹,妈妈

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日放學,
同媽媽去左華爾街英語果度,
距話有野聽,所以就去啦~
之後,距就叫我報課程,~~
果度收錢好貴 ~
對於我地哩講,
可以話系昂貴噶~
但系, 距地都覺得,如果對我噶前途有用,
都唔計較哩啲野, 距地真系好偉大~
我第日一定,
無論幾辛苦都一定會回報距地~
一定會.
世界上,爸爸媽媽對子女噶愛真系無私噶。
可能有啲人無發現哩樣野,
但系,慢慢,慢慢甘,就會發現~
距地就算唔食,都會比你食。
距地無論幾辛苦,都會供你讀書。
距地不求回報,
但系,我一定會報答我噶父母!

台長: 悅___________..
人氣(33) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文