24h購物| | PChome| 登入
2003-08-24 00:15:07| 人氣19| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

小記5 Ver.1.02

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

打這一篇小記的原因無他,只是因為有人對於小弟的新聞台長期未有原作更新而作出嘲諷性的投訴。不服氣之下就完成了這一篇小記。其實關於我的事情你不是已經全都知道了嗎。何必又要我在這裡重覆一次呢?



今個星期可以用「坐過山車」黎形容,相信只有知情人士先會知乜野事架啦,我都無謂晌呢度講多一次。

星期三晚同尋晚都聽到d超級開心既野。但係晌尋晚聽到果d開心野之後,我慢慢咁樣細想,原來,開心既背後係存在左好多好多既隱憂、隔膜、問題……而且,呢d野更加係我一個人解決唔到既。唔知,有冇人肯去拆掂佢地呢?唉……

尋日下晝俾人訓話左一餐。其實佢講得好岩,我既性格真係好易會累死自己同埋人。好多野真係要學下決絕d「say no」,但係,我做到咩?嘿……真係好無奈,知道錯都要做,因為我都控制唔到我自己,太多野都俾「情感」戰勝左「理智」啦。唉……

anyway,好多野都冇得計架啦,由佢順其自然算啦,反正無論我去到邊一度,我既開心同埋唔開心都係由人地去給予架啦,邊到我自己去搵丫。幾失敗……

***********************

本身呢篇小記係有下半場架。係想晌呢度re下人地d野,不過驚你嬲,所以,如果你想知我果d reply既話,私底下聯絡我啦。

台長: Tabris
人氣(19) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文