24h購物| | PChome| 登入
2006-11-03 21:51:29| 人氣255| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

德國啤酒節2006/哈囉win

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

十一月二日 啤酒節

每年的十月中到十一月中左右MARCO POLO HOTEL都會有德國啤酒節。今年再度有幸成為坐上客(感謝NATALIE,PEGGY和EVE的多多關照),啤酒節的特色就是熱鬧,喜歡喝啤酒的喝啤酒,喜歡跳舞(正式來說應該是亂舞)的可以在BRANCH 上起舞,喜歡看德國佬唱上海難和飲勝的可以坐下來好好欣賞,又或是八點的幻彩詠香江,你也可以隔港眺望一下。

而我最喜歡的是很熱鬧的一片感覺,四周不相識的人可以打成一片,也可以玩作一團,氣氛很融洽。至於吃呢,啤酒是很淡的德國單,多喝幾杯也不沒有甚麼關係,豬腳是最受歡迎的菜色,有薯蓉和酸菜伴碟,大件又抵食,而且今年的酸菜味道很不錯,比去年的好吃。至於我點了的羊扒,略嫌有羊羶味,但是醮點芥茉可去掉。最後吃了兩球的hagendaze,好好好飽!好好好滿足。

十月三十一日

居然上堂上到九點五十分,miss遲遲都唔放人,激死,人地個心已經飛左出去諾事佛台lu
我們又去了老地方飲野,我今次帶左macaron同大家一齊分享,都幾好食架,不過我個人都係鐘意sogo的antique多dd,大家得閒都去試下啦!最搞笑係今次識到阿ken個姨甥女,我諗細佢兩三年啦,都幾cute幾好傾架,大家見到阿ken部相機都愛不釋手,alice同jovi兩個就喺到爭住影,但係愛麗思小姐成晚好似飲大左咁,high到不得了,我都係坐埋一邊唔敢郁。

值得一讚係d waiter 同waitress都有打扮一下,我地仲同疆屍和魔鬼的打亂種影相添(唔係我詆毁佢呀,佢自己咁講)。







羊扒

台長: 杜比妮可
人氣(255) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: Cahier de Nicole |
此分類下一篇:朋友=CREDIT CARD
此分類上一篇:很懷念

Alice
我都唔係好high鎹...只係我太投入jar ma...個晚真係玩得好開心呀!!!
2006-11-07 15:26:05
我要回應 本篇僅限會員/好友回應,請先 登入
TOP
詳全文