24h購物| | PChome| 登入
2009-04-15 20:38:32| 人氣152| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

賞‧味‧珠澳

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

賞‧味‧珠澳 12-13/04/09

 

12-04-2009  day 1

 

上次去完長洲後,實在太令人回味了,
於是在這個復活假我們打算去御溫泉遊玩一番,
不過與上次不同的是,這一次
plan得非常詳盡,

 

辦事效率超高的俊俊,
早在復活假之前的spring break

book了御溫泉的VIP房及去程的船票,
也向2von姐買了回程的票及emanticket,
平了很多ar,每張ticket平了40幾蚊
!!!

 

至於我呢, 負責plan行程,
我也不懶惰ar, 買了的旅遊書我睇了又睇,
上網睇下別人的comment也有問下eman及在澳門的朋友,
都是希望我們這個旅程去的地方都是值得去的!!!

 

好喇好喇!! 期待很久了,

我們這天早上先各自返教會祟拜, 約了1230在港澳碼頭等

俊俊很順利,我那邊就有了點小插曲, 嘉雯臨去教會時肚痛ar,

我見佢面青哂咁就陪佢回家照顧佢,結果就沒有回教會了….意外, 沒法喇

 

好喇, 醫了肚子, 出發喇!!!!

    

 
 

第一站, 御溫泉, 搭了約70分鐘,

臨落船時感到有一點急, 點知廁所…close,
因為船上規定落船前最後10分鐘要坐定定喎….
.....落船後過關後又只得5-10分鐘,
因為怕去御溫泉既SHUTTLE 唔等人, 廁所又鬼咁遠,於是唯有忍

 

又過了70分鐘

到站喇….

 

落車第一時間去了廁所先, 忍死了


跟住
CHECK IN , 到喇到喇

入房喇

好靚AR!!!!!

拖鞋都有3 , 有和服可換, 有獨立的浴缸可浸溫泉, 一個字,正!!

睇我地個樣就知幾咁满足同興奮啦!!

 

 酒店還很貼心的用了"謝宅"

之後我地去左食飯, 到了食中菜, 都幾正

點左雪山炒瑤柱、海鮮一品鍋、籠仔蒸菜芯

 

 看俊俊的樣字, 食得幾YUMMY!!! 哈哈!!!

 玩石磨


復活節所以有小雞
 

 

可能是餐廳內太熱 ,我食飽後頭暈暈的, 於是回了房休息一陣

休息了一陣就換衫出發浸溫泉

先在房中的獨立溫泉浸下先,

 

11點幾先再出去溫泉區

,  溫泉區好正

真係有成十幾廿個池任你浸, 有中藥池,有香薰池, 有棷奶池….好多好多

仲有浸浸下可以攞野飲

我地去的時候都夜了, 所以都唔係好多人, 可以獨佔一個池,哈哈

最難忘是俊俊浸了一個勁熱勁凍的池(忘了名字了), 身體差dd的應該會頂唔住

 

浸完,去了休息間 ,食生果三文治,

之後我們回到房, 瞓覺!!!

說真的, 真的, 好Q舒服!!!! 

台長: 康妮+提摩太
人氣(152) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文