24h購物| | PChome| 登入
2005-10-17 01:56:45| 人氣114| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

半個十月

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

原來半個月冇係度寫野lu,
十月第一個星期,
un佬病左,發左3日高燒,
經過我不~~悉心照料下,
佢當然係好返啦,
冇變到傻仔, 仲走左去返工添bor

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
由聽日開始,我個manager正式離開我公司,
最sad o既可能係我,
佢係個好好o既人, 對我好, 好錫我,
可以話係我o既一個好老師,
不過因為一大篇故事, 無數個原因,
佢都係要走,
我又因為好幾個因素,
暫時唔離開呢間不知所謂o既公司,
一諗起周遭o既人係幾自私(縱使我唔嬲),
我就想escape啦!!!

我o既唯一僥倖係...每個人都好仲對我好好,
或者可以話係更好,
不過, 好多好多都係假o既.....

我好明白我係唔可以太過sad,
因為唔開心係無補於事,
人地對我o既真愛護 or 假關照都係我o既籌碼,
小心d用, 我諗問題不大,
祝我好運~~~

台長: thythy
人氣(114) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文