24h購物| | PChome| 登入
2002-05-20 01:15:09| 人氣345| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

望日追憶:一封寄不出的信

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Dear Gary:

  踏入12點,你,已經離開左我o地足足五個月喇。人o地話,時間可以沖淡一切,可能係o岩o既,晌五個月前,知道你離開o既一剎,我真係呆左,之後四十小時內,我真係喊到死去活來。我唔知道點解上天要恨心,點解要你走,要令你身邊所有o既朋友,親人,都傷心到干腸寸斷。直到依家,我重睇得出,大家心情都未真正可以平復。時間真係過得好快,記得晌你走哥時,大家將對你o既思念,都摺成白紙鶴,掛晌我地宿舍前o個一棵芒果樹上面,依家,白鶴已經唔見晒,棵樹都已經開o左花結埋果喇。

  你知唔知道呀?我o地依家成班同學都煩緊超學分o既o野呀!以前80蚊超一個學分,依家間無良學校要收成248蚊一分,單係我就超左成一千七百幾蚊喇!我o地依家唔知點呀,有人話想遊行,有人話想寫匿名信去中告佢,甚至有人話要告上法院添~如果你重晌度,唔知你會點呢?你知你啦,你一定好激架!唉~不過我真係好想睇你頭做呀。

  知唔知呀!我真係好掛住你架,雖然我o地冇機會再見,但,我真係好想好想可以同你再傾一次計,就好似我地當年同房一樣,傾計傾到眼訓就訓呀!依家得我一個人一間房,有時真係好空虛。講起同房,我地一齊夾份買部洗衣機之前壞o左呀,當時幾焦急呀,你知啦,當初買部洗衣機時,得你同巴頓去買之嘛,我冇去o架!搞到我要打電話問巴頓,點知去到間野又執o左喇~唉!好彩我最後都搵到人上黎修理,三十蚊咋!平過你上次請人上黎整,哈哈,你當時蠢o左喇!唉,如果你聽到我依家咁講,你會點駁我呢?我真係好想知。唔單止部洗衣機,就算係一齊買既洗衣機同飲水機,每次我用起,都好掛住你。你晌你住緊度,有冇諗起我呀?

  我一直保留住你畀我條鎖匙,一直保留住。當初我有意欲返澳門讀書,你即刻叫我keep住鎖匙,留個記念,唉。依家,佢已經係唯一一樣我可以隨身帶住而又關於你o既o野喇。知唔知?我好後悔冇同你講過一句生日快樂或者聖誕快樂,晌你走前一晚,我想搵你同我食飯架,可惜又搵唔到你,但,點諗過咁就係永別喎!!上天真係好恨心!!

  你知唔知謝霆鋒同柏芝D野呀?唉,唔講喇,兩個都係你偶像,我都費事講佢地壞話,費事你嬲我。講起上黎,我地好似鬧過一次交咋喎,唉,可能因為我地始終係同房,始終唔可以傾心咁互疾,唉,相對起上黎,我真想做你知己多過同房呀!起碼唔使咁多避忌。

  對唔住,我始終冇向人問到你依家晌邊,對唔住,我真係冇咁o既勇氣去問。等我畢業時,我一定會黎探你,真架!等我呀。老土D都要講啦,雖然我依家唔知你晌邊,但你就真係印住晌我個心度喇!晌我個腦度成日不時都閃出你個樣。有時晌夢中都見到你o架,但係你又點解唔出聲喎?下次答下我啦~

  雖然我明知我寫呢封信係寄唔到出去,但係我諗你一定睇到,至少,印晌我心入面o既你一定會睇到,我諗,你今晚搵我時,一定識講o野回應我o掛?聽日我賽波喇,唉,如果你晌度,一定會o黎睇啦,係咪?唉,你點解要走喎!?!

  唉,想唔流眼淚都唔得,可惡,已經忍住架啦~唉,算,都預左~但我寫出黎真係舒服好多,Gary,我真係好掛住你,好掛住大家一齊同房o既時期。121號房o既門匙永遠晌我度,你知嘛?佢唔單止係開啟我地以前宿舍o既鎖匙,佢更係開啟我地永恆友誼o既第一條鎖匙,亦係,開啟我對你思念同一切一切回憶o既,唯一一條,匙。

 別了,好友。

  願你
晌你個世界度,得到
永遠快樂!
         
                     永遠的好朋友 泉 20/5/2002

台長: 小曦
人氣(345) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 望日追憶 |
此分類下一篇:公告:朝陽里~返黎喇
此分類上一篇:望日追憶:勞動節假期(後記)

gypsyho
聚散有時,我們都要好好珍惜身邊的人與事呀。
2009-12-21 03:21:57
版主回應
知道了!也明白…
2009-12-22 15:45:13
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文