24h購物| | PChome| 登入
2006-06-18 22:28:32| 人氣11| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

17-18/6/06強者的一天

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

朝早背個大背囊返工都知會好多人問我去邊,我唯有解釋係去露營吧,我係一個導師來的,山藝界強者羅四海你都唔識...唔係下話

放工即趕去粉嶺搭車可惜還是遲了一步,那架車真係要等30分鐘先有一架,豈有此里,跟住我見到一個好似係邊見過既女仔背住背囊,好鬼死面善咁,但又忘記在那裏看見過她,然後上左車時,成大班就出現左,原來真係識的,eddy sir一級班既同學仔,入到營地玩幾樣野,坳柴case,教爐具,繩等等...

第二朝輪到我講繩,結果自己覺得比以前好左少少咁,但都係好緊張,臨前又脫腳,又忘記左雙套結點打,個時真係幾失望,又係雙套結呢個結...我發誓會勁練打你

班同學仔係我講學時勁玩爛gag,咁係好影響我的,也許我應該更認真一點

阿sir成日都找我過橋講爛gag,這樣不行呢...影響我的型像呀

講番今期二級班,自覺怎樣都好似不太行呢,地圖真的弱了一點兒,7號point真的怎樣都找不到理由錯...

刁刁兄呢條友仔什麼都與海有關,四海神功都俾佢想到...佢豐富左我的人生呀...

何時何地他都能夠成為一個真正強者,我好佩服佢點解可以令到人覺得佢咁煩

P.S下期己想好減輕重量的方法了...減呀減呀...再減吧

台長: 瘋狂的世界""@@
人氣(11) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文