24h購物| | PChome| 登入
2014-12-10 23:44:37| 人氣2,009| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

Jolene

推薦 5 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Miley joins her Godmother Dolly Parton and they sing the wonderful song 'Jolene' Miley Cyrus and Dolly Parton Singing 'Jolene'

Jolene Jolene Jolene Jolene
卓琳 卓琳 卓琳 卓琳
I'm begging of you please don't take my man
求求你 不要搶走我的愛人
Jolene Jolene Jolene Jolene
卓琳 卓琳 卓琳 卓琳

Please don't take him just because you can
不要為了證明你的能力而把他搶走

Your beauty is beyond compare with flaming locks of auburn hair
你的美麗無人可比 褐色長髮在燃燒
With Ivory skin and eyes of em'rald green
象牙般的皮膚 翡翠一樣的眼睛
Your smile is like a breath of spring your voice is soft like summer rain
你的微笑似春風 你的嗓音柔美如夏天的雨聲
And I cannot compete with you Jolene
我無論如何都比不上你啊 卓琳

He talks about you in his sleep and there's nothing I can do to keep
From crying when he calls your name Jolene
他在睡夢中喚你 我手足無措的哭泣 當他在夢中叫出你的名字


But I can easily understand how you could easily take my man
我很容易理解 你是多麼輕易就能把他搶走
But you don't know what he means to me Jolene
但你不會了解 他對我是多麼重要啊 卓琳

Jolene Jolene Jolene Jolene
卓琳 卓琳 卓琳 卓琳
I'm begging of you please don't take my man
求求你 不要搶走我的愛人
Jolene Jolene Jolene Jolene
卓琳 卓琳 卓琳 卓琳
Please don't take him just because you can
不要為了證明你的能力而把他搶走

You could have your choice of men but I could never love again
你有很多選擇 但我只能愛一次
He's the only one for me Jolene
他是我的唯一啊 卓琳
I had to have this talk with you my happiness depends on you
我不能不跟你說這些 我的快樂取決於你
And whatever you decide to do Jolene
和你打算做的一切 卓琳

Jolene Jolene Jolene Jolene
卓琳 卓琳 卓琳 卓琳
I'm begging of you please don't take my man
求求你 不要搶走我的愛人
Jolene Jolene Jolene Jolene
卓琳 卓琳 卓琳 卓琳
Please don't take him even though you can
不要把他搶走 即使你能做到

Jolene (Jolene)
卓琳 (卓琳)

===============================

桃莉巴頓的乾女兒長的也很漂亮,

但老娘更佩服桃莉巴頓,這把年紀,

身材還這麼好,很健康又有活力。

寒流來時,台語說:[足冷],[足冷],[足冷],

剛好和歌名一樣,就來回味一下這首[足冷]的老歌吧!

台長: Makuhan
人氣(2,009) | 回應(1)| 推薦 (5)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 音樂賞析(音樂情報、樂評、歌詞、MV) | 個人分類: 老娘的練歌本 |
此分類下一篇:Fall
此分類上一篇:Ticket To The Tropics

(悄悄話)
2014-12-11 05:00:29
我要回應 本篇僅限會員/好友回應,請先 登入
TOP
詳全文