24h購物| | PChome| 登入
2003-05-24 22:31:03| 人氣18| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

好飽啊~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋晚發o左個好笑又Crazy的夢
杜文澤係我Lecturer
洪朝豐係我Tutor
一連2次派考試成績
繼續考試
遇到無理取鬧o既Tutor
孤苦伶仃求助無門要同一個平時我唔係好睇得起o既人相依為命
見到幾年都唔會見一次o既姨甥女

朝早去籃球場等細佬果陣
見到2父子
爸爸陪仔仔玩Skatebike
不停讚仔仔好叻
好溫馨啊~

恐怖事件
細佬除衫時勾住耳環
唔上唔落
不停嗌痛
要我幫佢除o左隻耳環
10個核突恐怖驚

同阿姨 & 細佬去尖沙咀金象苑食Tea Buffet
好飽
亦見到自助餐係無o野食
被搶購一空
恐怖!

香港經濟都唔係好差咋嘛
舖頭係塞滿哂人
最恐怖o既係Birkenstock
未見過果間舖頭係有咁多人
成地都係鞋
歎為觀止

行經新港中心
見到一大班記者追出門口
唔知追住邊個
只見到被追的上o左一架白色私家車
私家車離去時
班記者仍要影車尾
有人聲稱班記者好早已經響度等
唔知係咩大人物

又再次行行o下街撞見同學仔
佢就係阿堅~
第2次了
真係有緣

返屋企途中
收到朋友仔電話
嗌我去飲o野話想傾o下計
我心知不妙
每次有大事我先會收到佢電話
收線後打俾另一位朋友仔問個清楚
原來果2個朋友仔於商場內上演一幕鬧劇
做咩咁激呀?!

搭火車去到九龍塘時
又撞見朋友仔
今次係Rachel~
亦好彩因為佢
我知我搭錯車
佢:『你做咩搭呢架車?』
我驚訝地:『o下?呢架車去馬場o架?』
好瘀…
不過都係因為我白痴上錯車
兼掛住傾電話而廢事行去第6卡
我先會撞見Rachel o者
一切都係機緣巧合
我將我心裡面一樣好重o既o野分o左俾Rachel
呵呵~終於有人同我分

每次都係等我換返哂衫o既時候果晚就出街食飯
今晚又去o左新富貴食
細佬響度時我就俾人叫家姐
細佬無o黎時我就變阿妹
身份真係多變
又可以食好好味o既沙拉骨
我叫爸爸研究o下點整
可惜佢唔知果隻汁點整
有個男人問Waiter哥哥拎煙食
攪笑地佢自己係無火gor wor
最後係要問第2檯人借火
無火就唔好問人拎煙啦

無聊地拎返手寫果本日記o黎睇
有成8個月無手寫過日記喇
其實手寫o既日記先係最真o既我
網上日記我好多o野都唔會寫上去o既
手寫日記係超級好睇
好多o野我都唔記得自己有咁寫過
6.3.2002
果日想唔係真o既o野真係真
果日覺得接受唔到o既o野最後都接受到
無咩大不了~
10.9.2002
睇返19歲o既生日願望
都OK實現到啦
仲有『19歲要搭膊頭+手牽手
同埋天長地久
唔要再曾經擁有』
2.10.2002
『我討厭付出我最好o既條件
去挑戰別人o既條件
用o黎爭取人o地鍾意自己
我討厭去爭取你鍾意我
要來便來!
要爭取你先鍾意我
咁你有幾鍾意我?』(extracted from【4點水】)
24.5.2003
見打開o左本日記
就順便寫下日記
太耐無寫過中文
好核突…
句子亦變得簡短
記低o左3個人3種感覺

你咁樣叫人點唔擔心你
好討厭你呀

好多o野想
想響呢個夏天整網頁整o野食織頸巾彈琴…
但絕對係3分鐘熱度
玩o左一晚已經唔係好想再玩

火車可唔可以唔好每晚半夜都發出怪聲?!
有無需要每晚都維修?!
有無諗過住附近D人?!

我想永遠就是這樣子

感覺慢慢走回來

台長: 阿牙
人氣(18) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文