24h購物| | PChome| 登入
2003-03-20 22:33:36| 人氣17| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

愛與和平

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

天氣又突然轉冷
咁飄忽o既天氣
一個唔覺意
真係好易會病
就好似今日咁
同Brian & MeiMei去澳門茶餐廳食完Lunch之後
行到出餐廳門口發覺落緊大雨
我o地呢D人就緊係無帶遮o架啦
又唔肯去買遮
因為我o地都知道買完之後只會係用一次
下一次又係唔帶遮出街
屋企已經積積埋埋好多因為落雨而買o既遮喇
我o地等o左好耐佢都唔停雨+無停雨o既意思
於是唯有冒住雨返Poly啦
攪到個身濕左
天冷冷+雨濕濕
成個人都好凍呀
返到屋企就覺得個頭有D痛
即刻食返個橙增加維他命C
今晚都係早D訓好D

食完Lunch去7-11買水飲
見到有部新扭蛋機
係Winnie the Pooh手指公仔
隻Eeyore好靚o架
可惜我只扭到隻Piglet…
MeiMei好好彩
俾佢扭到佢o既至愛跳跳虎
不過附帶o既仲有2隻佢o既至憎---Piglet + Winnie the Pooh

沖涼果陣又唔小心整甩o左隻耳環
再戴果陣穿極都穿唔過個窿
好痛好痛
攪o左好耐先戴得返
唉…穿耳真係辛苦

響澳門茶餐廳內
多部電視都播住無線新聞
正在報導美國發動戰爭
全間餐廳o既人都好留意部電視
10:10我出門口果陣都仲未開始打仗
聽收音機林海峰仲話布殊似楊千嬅
話開場又唔開場
遲哂到
點知10:35美國就發出第一輪空襲
點解咁多人反對都仲要打仗?
真係無其他方法解決咩?
望住部電視果陣
真係覺得好恐怖
一直都覺得戰爭離自己好遠
但當電視不停報導果陣
又覺得…好似好近
我諗Sem Break都係唔去得拉斯維加斯喇
好多親戚都住響美國
真係令人擔心
細舅父一家原本25號返香港
不過依家咁樣搭飛機實在太危險喇
所以為安全起見
唔返得o黎

台長: 阿牙
人氣(17) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文