24h購物| | PChome| 登入
2003-05-20 17:31:19| 人氣16| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

「舞戲」

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

細個既時候,Daddy、Mammy管得我好嚴,喊既話只會俾人鬧得更利害,所以我細個好少喊,一年都唔流一次眼淚,成日都覺得自己好tough。

但係人愈來愈大,反而變得更軟弱,個人愈來愈神經質,情緒化,好容易因為一D事而喊,變成一個喊包。不過有時我並唔係喊,只係流眼淚,流眼淚係唔等於喊,就好似今日咁,上Pure堂既時候,兩隻眼變得水汪汪,眼淚不停咁流,點解?因為我好眼訓lor!我一眼訓就會不停咁流眼水,眼水多到真係好似喊咁,哈哈!仲有一個情況我會流眼水,就係個D我覺得好笑到停唔到既野,真係會笑到「喊」!我媽咪成日都話:水瓶座最愛是流淚(因為佢係水瓶座),計我話應該係「白羊座最愛是流淚」至啱,呵呵!

尋日PE堂跳Hip Hop(本來係玩soft ball,因為落雨而冇玩到),教我地個miss好正,跳得好叻!突然令我諗起Save The Last Dance呢套戲,係之前個diary我都提過呢套戲,我好想係呢再分享得深入一D。

呢套戲入面既演員之前我一個都唔識,我只係俾個戲名吸引而去睇呢套戲。最令我有深刻印象個幕係係套戲既尾段,女主角Sara(Julia Stiles飾演)係個audition度跳個part舞,佢本來心理上面因為覺得個examiner唔鍾意佢,再加上上次係同一個舞蹈學校既audition中,佢媽咪因為趕來睇佢既performance,而係交通意外中死0左,Sara更加有陰影,因而跳唔出水準,但係後來男主角Derek(Sean Patrick Thomas飾演)來到試場,俾support Sara,叫Sara唔駛理任何人,當只有Derek睇住佢,最終,Sara發渾得淋漓盡致,入到個間世界著名既舞蹈學校。雖然呢part既橋段好老套,但係我覺得好感人,再加上個part舞真係好精彩,真係好正呀!

其實套戲成個內容都好好,好有意思,除0左講跳舞,仲講白人同黑人之間既問題,係套戲入面有講及黑人同白人之間既愛情(Sara同Derek)同埋友情,亦有講Sara同佢daddy之間既父女之情,Sara由本來唔鍾意佢daddy,到後來因為daddy既support而對佢改觀,真係好touching。

香港宜家都上緊一套關於跳Hip Hop既戲,叫做「給他們一個機會」,係由許志安同EO2做既,好想去睇呀!

台長: Taxi Daisy
人氣(16) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文