24h購物| | PChome| 登入
2004-03-19 11:26:00| 人氣8| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我真的很麻煩嗎?

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

today 小小話要同我返學
我見到小小buy 了牛仔褲,是低腰褲啊...
好擔心佢會走光ar...佢之前D高腰都走,呢條我就不敢想像la....

佢今日嫌我煩啊..
因為我又同佢講小心pat pat同 背心走光,
仲有叫佢隻好凍的手仔放入我件衫度...

唉,我都唔想煩你的啊,但我真的好擔心同緊張你ma...

小小,對唔住ar..我都係因為care你先成日哦你..
最多我以後唔煩你la...

我呢個皇帝都無人驚我的.....
唉....今日話比佢知我係皇帝佢都當我傻的咁...

我呢排都好聽話la..又無打飛機,又有晚上bath..
點解佢都無乖到的呢??

神啊........

不到的有D野要感恩的,yesterday志偉又想我同佢影印野...
不過我好忙ma!好彩我之前無收到佢錢....
如果唔係都唔知點推佢......

神啊我要一心稱謝你!

台長: 達ming
人氣(8) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文