24h購物| | PChome| 登入
2006-01-25 20:24:52| 人氣33| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

夜孩子

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今晚同Auatralia guys去Ruks’唱K,叫埋Tracy陪我去.個傻妹唔知係咪盪失路,好耐都唔見人影,
Ls出左黎Bex門口接我地,哇~有D錯愕,一個"靚仔"竟然有車喳,
好開心喎~而開心既原因當然係------見到Jose.
叫左杯可樂溝啤酒又幾易入口bor,不過D人就覺得好似好有問題咁......
玩猜媒,我唔識喎,激死Stehen,見到佢激到就死個衰樣,真係笑鬼死我.
有兩個games既:
第一個就係Thank U:輸左既下一位要幫輸既人飲,下一家飲之前要講Thank U,輸果個講No Thank,飲完之後,下一家要講多次Thank U,輸果個要講U are welcome.
第二個就係呀:例如5呀,10呀,15呀,20呀,最後都要加個呀字.
我:"15.(唔記得’呀’,幾秒後覺得唔多對路)......呀!""你唔好等聽朝先講",
見大家煲煙煲得咁開心,我又試...一睇都知我唔識食,又唔識點煙又咳,
尼古丁發作,食完之後好暈,企得唔多穩....
拎轉頭,見到大ET同Lisa,纏綿到丫!!大ET仲問我:"Are U OK?"真係唔多想連放工都見到佢.
Stehen用紙巾掟我,之後我地就互掟喇~唔知幾時掟左落人地杯酒度!!!Coke light喇呢次~好驚喎.我乜都唔知架,唔關我事架.



遇見你是美麗的意外
過去的情感過的很精彩
面對你 我發現了未來
愛讓我勇敢 不管多艱難
快樂的起點 悲傷的終點
總是在需要你的時候陪我度過考驗
不斷的重現 感動的畫面
在身邊圍繞著甜蜜幸福的成全

台長: 虹虹^皿^
人氣(33) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文