24h購物| | PChome| 登入
2005-01-13 20:40:54| 人氣107| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Wham! - Last Christmas

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Wham! - Last Christmas

Last Christmas, I gave you my heart
去年的聖誕節,我把心給了你
But the very next day, You gave it away
但隔天你就將它丟棄
This year, to save me from tears
今年我從淚水中力圖振作
I'll give it to someone special
我會把心交給一個特別的人

Last Christmas, I gave you my heart
去年的聖誕節,我把心給了你
But the very next day, You gave it away
但隔天你就將它丟棄
This year, to save me from tears
今年我從淚水中力圖振作
I'll give it to someone special
我會把心交給一個特別的人

Once bitten and twice shy
一朝被蛇咬,十年怕草繩
I keep my distance but you still catch my eye
我保持著距離,但你還是發現了我
Tell me baby do you recognise me?
告訴我,寶貝,你認出我了嗎?
Well it's been a year, it doesn't surprise me
已經過了一年,我並不驚訝

(Happy Christmas!) I wrapped it up and sent it
(聖誕快樂)我包裝好後將它送出
With a note saying "I Love You" I meant it
附上字條寫著"我愛你",我是真心的
Now I know what a fool I've been
現在我才知道當時真傻
But if you kissed me now
但如果你現在吻我
I know you'd fool me again
我明白你可以再次愚弄我

Last Christmas, I gave you my heart
去年的聖誕節,我把心給了你
But the very next day, You gave it away
但隔天你就將它丟棄
This year, to save me from tears
今年我從淚水中力圖振作
I'll give it to someone special
我會把心交給一個特別的人

Last Christmas, I gave you my heart
去年的聖誕節,我把心給了你
But the very next day, You gave it away
但隔天你就將它丟棄
This year, to save me from tears
今年我從淚水中力圖振作
I'll give it to someone special
我會把心交給一個特別的人

(Oooh. Oooh Baby)

A crowded room, friends with tired eyes
擁擠的房間裡,大夥都累了
I'm hiding from you and your soul of ice
我想避開你和你冰冷的靈魂
My God I thought you were someone to rely on
老天!我曾以為你是多麼倚賴我
Me? I guess I was a shoulder to cry on
我嗎?我想我就是你可以倚靠哭泣的肩膀

A face on a lover with a fire in his heart
臉上掛著心中火熱的愛意
A man undercover but you tore me apart
刻意掩飾,你卻將我拆穿
Oooh Oooh
Now I've found a real love you'll never fool me again
如今我已找到真愛,你再也不能愚弄我

Last Christmas, I gave you my heart
去年的聖誕節,我把心給了你
But the very next day, You gave it away
但隔天你就將它丟棄
This year, to save me from tears
今年我從淚水中力圖振作
I'll give it to someone special
我會把心交給一個特別的人

Last Christmas, I gave you my heart
去年的聖誕節,我把心給了你
But the very next day, You gave it away
但隔天你就將它丟棄
This year, to save me from tears
今年我從淚水中力圖振作
I'll give it to someone special
我會把心交給一個特別的人

A face on a lover with a fire in his heart(Gave you my heart)
臉上掛著心中火熱的愛意(我把心給了你)
A man undercover but you tore me apart
刻意掩飾,你卻將我拆穿
Maybe next year,I'll give it to someone
也許明年,我會把心交給一個人
I'll give it to someone special
一個特別的人

台長: 小民
人氣(107) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文