24h購物| | PChome| 登入
2004-04-05 20:36:00| 人氣35| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

wow......

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

4-4-04(日)
一年一度"國產"兒童節。。。
一早就返左教會、聽左幾首好好聽的詩歌!呵呵
之後返左屋企!
做左陣功課、又再訓過!
訓醒同左表妹落樓下行街、買左條褲!
之後歸家吃飯。。。
太無奈了:無啦啦同表妹狂比呀爸鬧!都唔知做錯咩?
明明叫人去睇下"水滾"未,咁我入去廚房睇,跟本就冇煲水!
咁我咪話"都冇煲、點熄爐呀?"
之後就比人鬧,我係話電飯煲D水.....下?電飯煲就唔叫煲水啦!
算....。。。

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
5-4-04(一)

公眾假期:10:00a.m就起左身【溫書】...(兩個鐘)

嘩!好少可咁乖去讀書o羅.........haha~

原來一D都唔悶ga~反而讀得幾開心.......係咪痴左線???

之後出左去旺角再次Shopping!一買就五樣野

三件衫,兩條鏈!勁High。。。記住一個月後我地會再去過!

之後去左影貼紙相!本來影完勁開心:點知過膠個陣.......

部機無啦啦壞鬼左,將D相食哂係入邊。。。冇啦

冇哂...又係個間!唔可以原諒:十分氣憤!

之後趕去現代補習!PHY (L.Wu今日心情特別好、不停笑)

~ooo....補完就歸寫了。。。返到屋企唔知點解又溫書

溫左半個鐘Econ!今日唔知做咩鬼,靜係識讀書。。。呵呵

溫完又訓過~~~呢排成日訓:日又訓、夜又訓:

補返之前返學訓唔夠的睡眠!!!






【神是愛】
唯願我甘將我心
甘將這生 盡力為你傾
來償你那對我的愛
願我一生深愛著你

台長: Szetitans
人氣(35) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文