24h購物| | PChome| 登入
2003-12-02 06:12:32| 人氣11| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

France (14)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

而家夜深人靜,就係思想o既時候.

琴晚同tiff,forrie傾偈,講起,我地幾個香港黎o既城市人,去到法國besancon呢個鄉下地方讀法文,原本已經係一件幾諷刺o既事,更加諷刺係呢度d法國以為我地去佢地國家讀書,好享往o係佢地國家生活,甚至歧視,睇唔起我地呢d外來人.不過我又唔係好介意呢度d人點睇我,佢地如果睇唔起我,只不過係佢地無知,根本就唔關我事,反而我覺得佢地可悲.

其實無論點睇,呢度點都係落後過香港,我覺得香港唔係一個井,我可以話香港係一個溫室,乜都放晒出黎比你睇到,聽到,用到,香港係一個開放o既地方,世界各地o既資訊我地都吸收到,只不過係好多香港人都未懂得珍惜呢d野.

前排亦傾到,好多法國人唔接受歌德人,我深深咁睇到,有d法國人對佢地自己文化,民族珍而重之,對新o既事物,外來文化拒於千里,思想其實幾封閉,希望而家新一代o既法國人唔會再係咁.

黎左呢度有兩個月多,已經好似經歷左兩年可以經歷o既野,但我唔覺得自己老左,反而覺得而家自己心境年青左.突然好多o野都睇開左,人生中,不外乎人&事,兩樣都係來來去去,無論如何我地出世到而家,都係為自己而活,除自己之外,所有o野都唔係屬於你自己,既然係身外物,何必執著? 做你自己想做o既o野,令自己覺得開心o既事,只要唔係壞事,就堅持落去.

人活著係為令自己開心,唔洗等人地錫你,只要記住愛自己.

(巴士原來都gothic得起)

台長: candy
人氣(11) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文