24h購物| | PChome| 登入
2005-02-07 10:50:58| 人氣21| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

染髮

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

2005年 2月 5日 星期六


尋晚為左攪掂醉左既 阿輝 返屋企, so 要同埋佢個妹一齊搭 N281 返馬鞍山, 之後再搭的士返去 office, 唉, 又得番一兩粒鐘返, 照殺. ~

大約七點鍾 阿姐返左工, 問我做埋咁早返到黎, of course la, 我係 office 過夜, 最早返黎一定係我la, 之後我叫 阿姐 八點鐘叫我起身. ~

差唔多八點我就自己起左身, 無沖涼的我真係好唔自在, 我至憎係 e 種感覺, shit. 走左入去 toilet 洗頭, 不過無洗頭水, 唔掂, then 就要捱幾粒鐘先放工啊. ~

放工了, 唔知點解今日好似唔係太眼訓啊, 我 only 訓左兩粒鐘 jar wor, 唔通係迴光返照, 死得. 返到屋企樓下的萬寧買左支威娜染髮, 之前用開蜜糖黃色就一定上色, 但係我唔係太想染得太淺, so 買左支栗子色. ~

染完la, Curse it! 點解上唔到色ka, 染左好似比之前仲要黑色, oh, 唔通真係要我染淺色先得. ~

晚上我再支持利物浦, 上半場打和 1:1, 我既精神已經用盡了, 想睇埋下半場既我真係無計la, 我要訓覺la ... ~


Eric 於 2005年 2月 頭

台長: 尚未設定
人氣(21) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文