24h購物| | PChome| 登入
2004-12-05 10:47:38| 人氣18| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

兩日冇update個版lu

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

兩日都冇更新lu..
呢兩日比較多野做。。
放咗學都同班同學去對面茶餐廳食野。。
差唔多成個星期都係。。
其實留係學校都幾好玩嘎。。
有時番到屋企會好悶,唔係上網就睇碟。。
都幾悶下,但係同班fd一齊就唔同。。傾下謁飲下野都幾好玩。。
cherry番咗macao啦,,佢就好啦。。番到下個月4號定5號先番嚟。。。
不過佢過唔到白色聖誕lor..
susanna前幾日同我講已經落雪,我行出去睇。。落雨jar ma..
stupid ar..(近排好中意講呢個詞)。。

琴晚我開通宵ar..haha..等到淩晨5點都係為咗聼boy'z嘅903嘅友誼商店。。
點知個節目一開始,我就眼訓lor..訓咗又自己彈番起身
kenny and steven打咗電話你vancouver一個fan ar..
叫“stephanie”lor..頂!激爆!!!!crying..
算啦。。我好快就唔記得嘎拉。。。

圖圖:x'mas is coming..

台長: 尚未設定
人氣(18) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文