24h購物| | PChome| 登入
2008-11-01 11:45:30| 人氣285| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

狠浑帐噶一中

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

都好耐无UP过PC啦

我都成两三个星期无翻屋K啦

系学校真系好累

每日都好想训多阵,少见D练习,哪怕只系5分钟

期中未考完试就叫我地翻来,打乱塞原来噶计划

翻来训个觉都训得5安乐

寻晚

好多亲戚来屋K食饭

我好耐无见屋K甘热闹啦

表妹见到我就系甘叫表哥

依家先体验到以前大人讲噶果句:"细路仔系最开心噶"

咩都5使捻,日日笑着生活,

原来上星期六老豆翻左来

中特意买只古井烧鹅翻来比我食

但系我留宿,好耐无同老爸食过饭,老爸一直关心我噶学习

依家噶我,总觉得狠对5距啊

学校狠5人道,为左同其它学校争D咩也本科率

系甘逼D学生,狠讨厌D一中噶虚伪

狠讨厌D虚伪噶事,人前人后一个样

5爽

日日做习题

近视突破500大关

依家呢副超,体也总系有D蒙

好好噶一对眼,被我用坏了

SHIT!!!

 

 


 

上星期校运会

参加翻老本行

罗第5,算系几好了

初中到现在,每次参加铅球都有前八

觉得狠满意了

校运会后,我就认左肥娟做大老啦

除左因为距教得好,系一位伟大噶妈妈之外,距噶一距话令我感动

但距系教师4*100接力反超罗第一

距话:"如果我5系为左你地12班,我5会来跑噶"

 

短短一句话,教识我做人应该有以个目标

仲要为呢个目标努力下去

虽然会狠辛苦,但系我会坚持

我一定会努力,努力过了,即使失败了,都系成功

 

好多谢吖心一直听我发唠骚,

依家

心情好番D啦

要开始复习X啦

5可以放弃啊

 


台長: 仦盛冂學
人氣(285) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文