24h購物| | PChome| 登入
2008-08-20 04:06:13| 人氣67| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

內衣少女!!!!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日夜晚,,羅拉放工黎左我屋企樓下食M記,,
食飽後唸緊去邊度好,,辛苦左一日點都要輕鬆下ge,,
去南灣湖??又唔好,,去水坑尾??d舖頭又閂曬wor~
突然唸到話去目弟戲,,得永樂先有午夜場!!!!!
well!!!!內衣少女,,其實我一早已經想目弟ga la!!!
只係冇口甘ge機會,,e+終於有lu!!!!!!!
場戲11點30分播,,買飛戈陣得10點半,,去左來來買d野食!!

講番套戲先,,,
雖然d劇情唔係話好正,,亦都預左佢d劇情係口甘,,
因為港產片a ma!!!點都差口甘d ge,,但係今次目弟戲,,
好多人擺明唔係目弟劇情ga la!!!!純"目及"女,haha!!!
實在太正了,,由Stephy+文詠珊起頭,,真係好正,,,,
文詠珊>v 個樣又鬼鬼地wor!!!好掂當!!套戲播播下出現左第三個美人,,
就係JJ賈曉晨la!!哇,,真係好掂lo佢又,,,unbelievable!!!!
身材又Ok,,樣又超級Ok!!!套戲講佢最後比個男人呃曬佢所有野,,
得番套內衣,,好la!!,,再講下湯怡,,套戲佢係做空姐ge!!!!!
一見到佢就比佢吸引住,,真係好正lo~着住制服ge佢真係好好!!
好正點兒!!!!!!
套戲雖然劇情唔係好好,,但勝在有靚女目弟and多笑點,,,真係好搞笑lo~
尤其王祖藍同鄭中基戈d爛gag!!!!haha!!!!好痕正!!!!!!!
"safe sex(安全性行為",,個意思係咩呢,,就係....你有你搞,我有我搞
haha!!!!!好狠搞笑a!!!!!!!!!!!!!!

目弟完後就送左羅拉番屋企lu~~~~

台長: SuN*♥
人氣(67) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: mY - LifE,, |
此分類下一篇:八月廿八日 ~~ ~ 珠海夢幻水城
此分類上一篇:比賽前的二天!!!

Cherry . blossom
哥哥都係普通男人一個 . . = =
2008-08-21 16:41:22
版主回應
haha^^~我並非是一般的男人,,
我係燊哥^^~~~
2008-08-22 03:37:10
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文