24h購物| | PChome| 登入
2003-06-07 04:16:09| 人氣17| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

???最愛是甚麼???

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

下面一小段文字係我同一個ICQ朋友的對話, 經修改後QUOTE了出來. 目的係想同各位分享一下我同佢對"最愛"的睇法. 希望對方唔好介意我自把自為LA.

我: 無野ga, 佢唔識得欣賞姐, 無謂為一棵樹而放棄一個森林la

佢: 係

我: 係唔係覺得我好無耐性, 好花心呀???

佢: 每一個男仔都係咁
我覺得正常

我: 咁都好d

佢: 男同女係唔同,呢點好易睇得到

我: 咁女係點??? 唔通會好有耐性咁等???

佢: 如果愛人一個人,我會不惜一切咁等到我死心

我: 唉, 就係因為好多女仔都好似您咁, 令到d男仔唔敢進一步追求

佢: 就算得到呢d女仔都未必係好事,因為佢個心可以成世都放係另一個人身上,或者,佢最愛既成世都唔係您~除非,佢女仔一開始就係為左您死心塌地,而唔係為其他人
如果,您愛佢,佢愛您,您選擇佢,佢選擇您,這樣的愛情是最美滿的~
不過又有幾多這樣的愛情呢~?

我: 如果個女仔真係只為佢愛果個人而死心塌地, 咁就唔好俾機會第二d人, 唔好傷o左第二d男仔對個女仔的真心, 應該一早就拒絕人, 唔好浪費他人的青春. 個女仔唔愛個男仔, 但係又揀o左佢, 咁算點先, 唔好咁玩人la, 個男仔會好hurt ga. 正所謂長痛不如短痛, 一開始拒絕人, 都仲可以做fd, 但係咁玩人真係連fd都會無得做ga. 咁當然死纏爛打果d唔計la.
無錯, 最完美的愛情係雙方都選擇對方, 但係, 又點會咁易呀.

佢: 等唔到個男仔都要開始新一段的生活,時間久了,接受第2個男仔都是正常的,不過,新一個男仔,未必係女孩心目中最愛的一個,有許多時,留在身邊的都不一定是最愛的,您沒有試過嗎?如像買東西一般,有些時間千挑萬簡,但是最後買回來的又未必是最喜愛的,那是因為很多外在的原因,但是最後留在身邊的東西,雖然不是最愛,不過又不是不愛,那麼,您認為有錯嗎~?
有時我會覺得,跟不是最愛的人一起,也許會更快樂,因為負擔會少一些,太愛一個人,有許多東西都認承受不了.....


我: 但係咁樣就唔叫談戀愛wor

佢: 那請告訴我什麼是談戀愛

我: .........玩我姐, 我都未試過

佢: 跟次愛談戀愛不是談戀愛?
那您試想想,不是跟最愛結婚那是不是婚姻?

我: 咁就緊係唔會咁完美la, 但係至少, 可以結婚的人, 應該都係因為愛佢吧, 即使唔係最愛

佢: 咁,跟唔係最愛,但又是有喜歡的人談戀愛,雖然唔係完美,但都可以叫做談戀愛,對嗎~?

我: 對
因為世事係好難係完美, 而且可以係咁多個人當中搵到一個, 即使唔係最愛, 都已經係好幸福ga la

佢: 有時真係好無奈,最愛的,偏偏唔會選擇自己

我: 係呀

台長: STI
人氣(17) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文