24h購物| | PChome| 登入
2008-10-04 12:50:29| 人氣51| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

應否品味人生

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日ge行程就唔講啦



最後就係去左咸濕佬屋企



佢間房真係正



我最中2就係佢個書櫃同埋個衣櫃同埋個張電腦枱



哈哈,姐係全部都中2



最衰我要同細佬一間房...同埋又唔係自己一個住



其實之前都有



去咸濕佬屋企



佢都會借佢d cd俾我聽



我都好想買d自己中2ge cd



唔想再上網down



我想要有質感



仲有我想買書



買單反



買衫買褲買好多野



其實我咁辛苦做野



做埋做埋d錢全部放晒係個櫃到



都好少用



又唔係少用ge,因為e+過左分校讀書



全部洗費都係自己出,一蚊都無問過屋企人囉



我岩岩問我老豆,我咁辛苦做野,應該洗丫定係草呢



佢話梗係草啦,第時出到黎做野都要錢



咁我同佢講我銀行都有d



佢就話都唔夠架嘛,咁我問佢要幾多先夠



佢就話邊有人唔中2錢,梗係越多越好



其實我真係有好多野都想買,有時見到人地可以咁瀟洒咁洗錢



都好想呀



點解人地洗極都仲有,又有得草



係咪佢地都洗屋企人



係咪我洗自己戈d就衰d



係咪我好傻



就好似買單反咁



我唔係唔想買,但係買左真係清袋,我唔想清袋呀



究竟我應唔應該品味人生

台長: 大頭b

您可能對以下文章有興趣

人氣(51) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: 心情感受 |
此分類下一篇:可惡的新聞台
此分類上一篇:一年容易到中秋

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文