24h購物| | PChome| 登入
2010-07-30 12:43:39| 人氣399| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

不關我事的事…

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

最近有些新聞是全城熱話,相信都會有好多人關注到,或多或少對大眾都可能會有影響,但係對於我來講,又無什麼相干,正所謂:事不關己,又何必勞心呢?!



零團費…
一向都知平的東西就無好的,尤其成個旅遊團咁平,都知旅行社一定要迫遊客去購物抽佣…雖然咁講,但係始終迫人購物就一定不對!其實去旅行都是想開開心心,如果撞正新聞人物「阿珍」咁既導遊,一買唔夠東西就上車鬧人,一定掃興死啦~~去旅行係散心,唔係激心架!!……
老實講!!我對外遊真係麻麻地感興趣,至於零團費更加吸引唔到我!!

八逹通…
真係實不相瞞~到家陣我都未有過八達通,雖則八達通係時下最流行的電子貨幣,幾乎好多人都會用到,的確有時都幾方便!之前有原因想申請,但到最後都打消了~除了怕它計錯數之外,家陣仲要怕個人資料被出賣…四年內八達通已經藉此獲利四千多萬呀!!你話離唔離譜!!!!
所以森伯到家陣,無論買咩都係用真金白銀畀錢架~~

 iPhone 4…
蘋果手機iPhone 4一推出後,就發現部機本身問題多多,有些國家都要迫住延遲先推出,最慘就係一早買了的人,又唔可以換返,唯有侷住用!!幸好我無呢種貪新癮,通常一窩蜂去買東西必定無我份…因為我不是用物質去炫耀的人,唔會在人面前玩弄部手機…唔會在人面前講無聊電話…情況就好似有些女士們戴住隻幾多卡的鑽戒咁,在人面前揚下揚下……怕人唔知佢戴住隻幾卡鑽戒!!怕人唔知佢用緊部最新款手機!!
下次有機會換手機,我都只係要求…1.細部…2.打出…3.打入……算唔算好高要求咁呢??!! 哈哈哈~~~~~

台長: 森源
人氣(399) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文