24h購物| | PChome| 登入
2005-07-08 21:20:22| 人氣17| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

輕鬆工作

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我開始續漸掌握到公司要做既工作,今日我開始研究點去fill色為止最好,幸好公司好多參考書,係當中會容易掌握些,可能未太上手既關係,我覺得做慢左一點點,但又唔想有出錯既地方,不過我知道我會好快有所改進。^^

依度工作,比起以往工作,的而且確一d都唔死板,尋日下午...可以行街工作,wah~!!太好啦~~尋日同water & elsa去左會展睇fair,一邊工作一邊shopping...
尋日下晝同班同事食飯,就係食完依餐\\\飯,個個已經唔係叫我阿sue la...而係叫我做\\\"豬豬\\\"...衰人water係甘多人面前甘叫我,我返左2個星期,就已經被笑我同佢\\\且上左關係,悲哀...以後既日子有排講...

今日大老板、cyrus&water返上大陸工幹5日,太好啦~~依個week可以準時些收工...^^~

台長: sukyeesue
人氣(17) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文