24h購物| | PChome| 登入
2005-01-25 21:20:19| 人氣9| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Dating Zoe

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

2004年1月18日(Tue)
今日天氣雖然回升左一點…但我都感到好凍,所以我都係著番件夾棉褸出門。諗起尋晚阿sir講開d考試範圍,真係有d怯,唔係用一個software就可以完成個試,html既語言又唔太常用,JavaScript仲難記…依排真係要勤力d~~拎唔到張cert.就慘啦~~

心情平靜一點lu…娛樂對我黎講真係幾緊要,尋晚放左學Alison黎找我,工作完又上堂,真係好倦,又整日呆下呆下甘,同Alison一齊個陣終於可以胡說一番,haha~~好似前生未說過話甘…hee~~

佢陪我食完野…之後行左去廟街一陣,結果,無收穫ya~!

好開心ya~!! 今朝可以聽番婉婉a~~我已無聽佢數個月lu~~朝早可以無甘悶~~
本週六補課…哎~!! 不過學費甘貴,無理由唔去補甘浪費maa~~

上星期同zoe行街,數幾個月無同佢一齊逛lu~!! 可能佢剛放工啦~~好似無麥心情甘,變左好似特登陪我甘,但我知道遲些無時間買新年既野,so要買既都買左7788lu~~ 個晚我才拎番本紀念冊俾佢,我已keep左2年多la…本紀念冊由我讀大一個陣keep到依ga… 當然唔好意思laa…所以之前我都寫多d,可以話依2年幾內都無寫過甘多字,7年既野就係甘,係我大半天既時間去完成,而我個本我到依ga畢左業甘耐都唔敢俾佢寫,要佢抽數小時已經係好難既事,不過唔緊要啦,識左甘耐,心照吧~!

完成課程,依個網址會轉一轉…^^~

台長: sukyeesue
人氣(9) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文