24h購物| | PChome| 登入
2005-08-20 17:16:10| 人氣34| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

上水下大兩

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

頭先去學琴...一放學出面就突然落好大好大既雨... 之後去巴士站搭270.. 係行既途中..我又一次覺得..d雨打落把"姐"到d聲好好聽...可以令到我個人好安靜!! 上左巴士...本身諗住去到我樓下先落車...但係睇到出面咁大雨..巴士個玻璃窗有大範圍既"瀑布"......真係超過穩... 就係龍豐到落左車...專登行出返去... 其實..我唔係直接咁行返去....我專登去行有雨落既地方(no shelter)... 真係好爽!!! 行到去隧道口...我仲要行左落去...行斜路上返去..... 係行斜路既時候.....有間車係隧道上面行過....淺起左d雨水!! d水花可以同日本個d滑浪飛船淺起個d有得fight!! 跟住連續幾次tim~~我一路睇~一路係度笑....但係又唔敢笑......驚俾人見到我會赫親!! 不過個時真係好壯觀!!!! 返到屋企......濕左半邊身... 雖然係咁....但係我一d都唔後悔!!!仲覺得今次既行動好滿足好開心!!!! 等閒豁出去!!!真係好爽!!!! 本身仲諗住叫yan出黎同我一齊淋雨..... 不過廢事要人同我一齊傻... 特別報告... 我把Precious Moments"姐"漏水的=.=" 咁大雨先知炸=.=" 騙左我咁耐=.=" 不緊要..照用!!^^"

台長: 暴龍^^v
人氣(34) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 藝文活動(書評、展覽、舞蹈、表演)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文