24h購物| | PChome| 登入
2005-12-26 04:37:34| 人氣148| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

so piss ofmyself*

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


妖妖妖* 完全唔係我諗咁.,, 所以而家 唔係好想同佢講野
me超小人呀.,, 




Merry Christmas~


今日開左d禮物lu, 都係同上年一樣啦, 咁上下
不過好開心*  因為maria都係度,仲去左church 呀
    不過超悶囉,,  
居然analiz無買野比我, 我都唔知佢做咩唔買
之前明明約好大家要買禮物ma, 條友居然無買,
而又唔解釋喎*  如果係咁呀, 我都唔買咁貴既野比你啦.=0=

唉* 算呀,,.. 不過好過份呀,聖誕節佢都唔買野送比我
我唔鐘意你都有送野比你啦

 你不送,我不迫你= 只是覺得好過份>o<
 

台長: Suga..
人氣(148) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 攝影寫真(作品、技術、器材)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文