24h購物| | PChome| 登入
2007-05-10 13:41:22| 人氣279| 回應3 | 上一篇 | 下一篇

Travel Book Shop@TST X 新婚蜜月

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台



Travel Book Shop@TST



事情是由上個星期日,跟兩個ms bennet去飲茶之後發生
強烈推介鴻星既奶王包跟千層糕,簡直拍得上蓮香
個個可以流到碌親我隻手既奶王,同個一啖完全有咸蛋味既千層糕

哇....得一如此美點,夫復何求丫?


然後去左hmv買了nouvelle vague既碟,再訂埋傾城之戀....


海防道七十一上面二樓,有一間叫旅人之家的旅行書店
我跟老闆認識,是中四時參加完樂施會,就是去那裡分享一次旅遊講座
那次之後,就認識嚕

我久不久也會到那裡走一走
不過通常遊一會就離開,因為他好多說話
但造次,他竟然告訴我,這裡捱不了
我一邊看書,他就一邊收拾書
這次是我逗留得最長的一次,差不多有兩個小時
原因,是一直聊一直聊了罷

抱怨在一個強調多元化的地方,總容不下一些次文化
我們的潛意識,都被mass culture植根得太深太深
知道這書店的,一定有很多人
但就只是”我知道那店”而已,買書,還是第一時間去了三聯

看文學的會有,看旅遊的也會有
但看旅遊文化的,就會相對比較少
要擁有想了解一件事一個地方的衝動,是要有難得的時間和耐性
而要有衝動去買下一本你可能未必看得明白,又或是不排除根本不會看的書
更為難得,也是渺茫


我不知道,我能夠做什麼
但至少,我不想認定自己沒有什麼可以做



然後,最後
他隨口說上一兩句希望幫幫手的說話,我就答應了
關係就是如此奇妙
早在第一次到這店,我已經有”哇如果我將來有間咁既鋪頭就發達啦”的感覺
竟然在一天如果巧合如斯神奇的情況底下
(前天我是沒有睡過就出去飲茶)
我就走進了一間書店的生命

同時,我的人生也被一堆書填滿


我不知道我是什麼身份,我亦沒有去深究
我只知道一星期可能有兩天會上去幫幫手
執書,看鋪,收錢,聊天
同時也在看書聽歌看書聽歌
沒有薪金,說到底也是我賺
能夠有一個機會讓我可以了解這裡到底有多少書
(不要看小它,如果你能夠在一呎的地方發現不到書,我拍掌)
我說過,被書包圍的感覺最正
我曾經都是因為三聯的關係才繼續前一份part time,嘿嘿

所以,我不斷有機會當老闆,哈哈


談起李碧華(本人近期新寵)
老闆問我有沒有看過青蛇
其實是想看,但一直都沒有衝動拿起來
然後,他竟然拿出一本一九八六年出版的青蛇(!!!)
哇,那本書摸上手的感覺簡直筆墨難盡(好像有點不雅講得)


這張是廁所裡掛的地圖
我也不明白,最漂亮的為什麼放在廁所


怎說,也是一個好機會
未來的日子,相信也是在這個尖沙咀.....





3rd may 2007

呢一日,我地終於新婚
睇下佢幾嘆,淨係識迫人煮飯比佢食








比佢成程騷擾之下,我既水準完全得唔到發揮
仲要食淨晒d洋蔥...
不過好開心,我都唔明點解一有人泥我屋企
我就會亂咁睇電視

我竟然同佢一齊睇溏心風暴


睇下佢幾得意


呢張係有瘡



悉心咁就之後,無瘡,哈哈

最後屋企竟然無啦啦停電
仲有個稀客上埋泥見一見,真開心
之後因為太熱,成幢樓既人都落晒樓下
突然間就變左中秋節,嘿嘿

停左電既一個中,其實我地無電都無咁過
熱就落去行一行,聊一聊,就上去訓嚕
好想知停左電既一個中,通泰總共省左幾多電
唔知點解,怕黑既我由細到大停電就好興奮...........



嘿嘿,呢個簡直係full week
呀老公,映得好d既相係晒度
自己copy啦唔好問我拎,嘿嘿




台長: zoo
人氣(279) | 回應(3)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 興趣嗜好(收藏、園藝、棋奕、汽機車) | 個人分類: 遊樂 |
此分類下一篇:HYPER DAY:Oxfam Fair Trade Fair X 通宵直落(上)
此分類上一篇:戲中自有戲中戲,棚外自有棚外美

qk
我也很喜歡被書包圍的感覺呢~
真羨慕能夠到書店裡當幫手=)
2007-05-10 15:48:37
咁樣好開心咧~
2007-05-11 20:58:17
zoo
qk:嘿嘿我知你一定喜歡

豚:開心咩先?同到徐海茵??哈哈
2007-05-13 16:34:09
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文