24h購物| | PChome| 登入
2003-05-10 11:39:24| 人氣43| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

I ROCK, U ROLL!!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

有時真係覺得音樂反映你自己. 你o既性格, 你o既喜好, 你o既Image...好多好多....總之講唔晒啦~

我屬於o既音樂係搖滾樂/Rock n Roll. 係, 我知道, Rock n' Roll o係香港係好難生存. 我都好佩服盧巧音, 謝霆鋒, 黃貫中同何韻詩可以係香港殺出一條血路, 雖然偶然都要商業化一下.

離左題...梳!!

我想講o既係Rock n' Roll真係釋放左我, 令到我認識到刺激同投入既感覺!!灰, 已經唔係每次我聽完歌之後o既感覺!!嗌完, 癲完, 就會有種motivation產生出黎.  

由Laruku去到Luna Sea, 由Dragon Ash去到RIZE, 由HIDE去到J, 由Limp Bizkit去到Linkin' Park, 由Radio Head 去到Nirvana...每一隊每一個人都帶俾我唔同o既享受同快感.

香港人, 請接受”另一類”吧, 唔係聽親都要係Pop既...

台長: 豪宅
人氣(43) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文