24h購物| | PChome| 登入
2017-11-20 12:10:11| 人氣764| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

sing of the time

推薦 2 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

其實,Harry Styles還蠻讓人驚豔的
原本以為這首歌
是他想要登大人翻唱了哪位老歌手的歌
一查才發現,他是原唱
(不過他這整張專輯是真的在致敬70年代的Indie曲風)

非常有power的一首歌
針對歌聲我個人覺得算優質
畢竟從偶像團體出來的
帶著帥氣臉龐隻身闖歌壇
肯定要有二把刷子
整張專輯
我其實還沒來得及一一確認原唱
但大部份聽得出來
就是他想轉型的一個開端

青春歌手
唱著老靈魂
他算不違和的一個吧


作創作的人
感覺就是一般的成就
總是無法餵養他們的渴望吧
他們要的跟我這種俗人不太一樣
我並不是那麼懂
但我家就住著一個
這首歌送給他吧!
(可惡的是,我剛剛打了一堆字,又全被我按掉,這篇是重打的)




Just stop your crying
It’s a sign of the times
Welcome to the final show
Hope you’re wearing your best clothes
You can't bribe the door on your way to the sky
You look pretty good down here

But you ain't really goo

If we never learn, we been here before
Why are we always stuck and running from the bullets?  

The bullets

We never learn, we been here before
Why are we always stuck and running from the bullets?

The bullets

Just stop your crying
It’s a sign of the times
We gotta get away from here
We gotta get away from here
Just stop your crying
It will be alright
They told me that the end is near
We gotta get away from here

台長: STacEyQuEEn

您可能對以下文章有興趣

人氣(764) | 回應(0)| 推薦 (2)| 收藏 (0)
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 音樂說 |
此分類上一篇:Hana千葉花

我要回應 本篇僅限會員/好友回應,請先 登入
TOP
詳全文