24h購物| | PChome| 登入
2004-08-14 22:20:48| 人氣9| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

10/8

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

訓到十二點幾...
搵左陣工...
換衫出左去尖沙咀...
先去"老家"露一露面...



就番去半島拎番D野...
好似做賊咁...
因為我唔想有人見到我...
好彩最後任務都成功...

再返番過Starbucks...
佢地話好少見到我咁早蒲頭...
問我係咪睇錯左鐘...激死...
等埋Jerry放工...
過左去"台灣牛肉面"食Tea...
我地玩到連筷子都整斷左...
好變態呀...

之後heir到七點...
就搭地鐵過去油麻地...
同Bo,Gloria,Virgin係"大久保"食飯...
好耐未食過日本野啦...
不過...我都係鍾意銅鑼灣個間正D同靚D...

食飽就去左新天地同銀城影貼紙相同card...
好開心呀...
仲巧遇到Paula添...
之後攪到十一點就回家啦...

而我就落一落葵芳拎衫...
返到屋企同Virgin講左一陣電話...
雖然好累...但大家都覺得...
只要唔訓...時間好似過得耐D...
訓左又好快到聽日...

真係好唔捨得佢架...
今次喊得咁勁...
可能因為佢留得係HK太耐...
我又習慣左依賴佢...
有咩都要向佢報告一番...

台長: SHAN
人氣(9) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文