24h購物| | PChome| 登入
2003-11-15 01:34:04| 人氣25| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

隨便寫寫~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

有好多時我都會諗埋d我都唔知點解既問題, 例如~li個世界究竟有無第二個world~?係我眼中我有我既世界, 係其他人眼中都有佢地既世界~但有時候, "To the world you might be one person, but to one person you might be the world."點解點解呢~?
睇左幾頁sophie's world, 我又會諗, 係囉, where's the world come from?, who am i?...ar, 總之就唔知想點.'@

台長: soni
人氣(25) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文