24h購物| | PChome| 登入
2006-08-12 23:37:53| 人氣67| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

大汗推拿

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

第一次現場睇祖祖同蝦頭
講真
我想睇呢套劇都係因為佢兩個

蝦頭表現得幾好 wor
笑位好笑
諗 o野位有 o野諗

至於祖祖 ...
唔知呢 ...
我睇馴情記同梁祝 gei VCD 都覺得祖祖好 charm 做得好好
但唔知點解今次睇現場反而覺得佢欠缺 o左一 d d ...

可能係因為淑儀實在做得好好
演技攝人有力
佢一出場你對眼就會好自然咁跟住佢

比較之下
就自然覺得祖祖唔夠
佢唔係做得唔好 .. 但係唔夠

不過唔緊要
佢仲有太多時間去追
我會支持佢 gei ~~~

估佢唔到 gei 反而係邵美君
我同妹妹都覺得佢每一齣劇都係唔同樣 ga wor
上一齣佢明明係一個少女
但係今夜佢好明顯變成 o左一個師奶
唔單單係佢 gei 角色
就連佢 gei 外型樣貌同感覺都唔同 o左
冇諗過一個人 gei 可塑性竟然會咁高

唔 ~ 又認識 o左一個識發光 gei 人 ~~~



劇情 ... 好笑 ~~~
係笑入面表達到佢 gei 訊息
不過要諗 ..
有 d 位我到宜家都仲未好明 ...

我最估唔到都係原來舞台劇都可以做到咁靚 ~~~
@o@ ~~~





p.s. 11 月會有 "我愛你.你咪理.死未?" gei Re-run ar
有冇人有興趣陪我睇 ar ~~~

台長: SoMan
人氣(67) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 電影賞析(電影情報、觀後感、影評)

DaDa
i wanna go with u ~
2006-08-18 13:04:01
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文