24h購物| | PChome| 登入
2004-11-09 00:28:57| 人氣29| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Debate Team

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

入左4強

wah wah wah
我地入左4強 入左4強!!!
超正!! 超勁!!
無可能! 邊有可能架?!
記得抽籤果時,聖芳濟抽到我地果時講過:"嘩! 陳樹渠! 正!"
記得打友誼賽果時o既種種,
記得晚晚留到7,8點討論
記得一切一切o既努力
終於無白費la
我地可以好自豪甘話比所有o既人知
陳樹渠雖然5系band 1 school
但我地5系垃圾
我地同學仔系得o既
---------"成事在天,謀事在人。"
一切都系值得o既

系呢度我要多謝好多好多o既人
你地都令我學到好多好多o既野
排名不分先後:

1.曾sir, 你幫我地寫稿,
俾好大o既自由度我地,信任我地,
5單止系我地既老師,更加系我地最好既朋友。

2.中文, 你可愛,好玩,諗野快,駁人重快,
我地可以win都系因為你。
ps:我都系會以bit到你為目標。^_^ (系final拿走你個best)

3.黃玉香, 我記得阿劉sir講過一句:" 黃玉香o既氣度就大拉,無得出賽都留到甘夜。" 我地一齊笑,一齊食,一齊玩,一齊enjoy。Great!

4.阿古,好得!阿古真系好得,雖然只系同場一次,但都學到好多野。
我系你身上學到"謙虛",呢兩個字好重要。我會好好記住架la。

5.姻緣,你好純,好真。相處真系一種好大的學問,我地可以玩埋一齊真系一種緣份,要好好珍惜。
ps:系你身上我又再見到神的偉大。

6.劉sir,雖然你無乜時間同我地練,但我地知其實你真系好多野做,我地5會怪你架,但要請食飯wor hahaha ^_^

7.朱、溫、陳三兄弟, 你地好正,好有前途架(只要加以陪訓),同你地一齊食飯好開心,令我地o既debate team好似一個大家庭。
ps:特別系達達勁好笑,笑爆咀。

最後真系要好多好多謝一切幫過我地o既人
特別要多謝打擊過我地o既人,無你地o既打擊,無我地o既進步。

台長: 尚未設定
人氣(29) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文