24h購物| | PChome| 登入
2005-07-09 23:29:36| 人氣55| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

見到一個唔想見又唔想記得ge人

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日同佢地去睇,都幾好睇,我覺得好睇過...杜文澤真係好搞笑,周杰倫都好型仔,我終於知道點解咁多人鍾意JAY~haha,搞到而家我都幾鍾意佢...對矇珠眼~haha~
之後同個細佬去左文化廣場睇書,唔~好想買好多本書...突然又想睇返張小嫻d小說,我雖然唔係咁鍾意睇書,但係張小嫻d書我真係十分有興趣,我已經睇左兩本啦...我會唔會比人慢一步呢?!或者啦,我做乜都係遲過人架啦~~haha
之後...就同個細佬去睇衫啦~傾左好多野~我想,大概心入面好多ge感受都同佢講完...舒服晒...haah~
之後發生左一件事...就係我同完我細佬行百佳買野,買完野走ge時候...見到一個人...一個令我好"驚"喜ge人...就係我一個高一同學...嚴x聰同學,又名louis,我已經唔記得佢d花名...好似又叫麥當勞叔叔...係咪呀!?好似係...我同佢四目交投,我記得佢係邊個,但係我完全無意慾叫佢囉...亦都唔想叫,又或者很不願意見到佢,之後我直行直過無叫佢...跟住我細佬話:"個個野識你架?!我聽到佢叫你...油菜喎",下,救命...我無意識地向後回望半個頭,見佢好出奇又擰轉頭望我....e~救命,我即係擰返轉個頭返黎...之後我已經有咁快走咁快...幾驚佢叫住我呀~haha~唉~見到佢呢件事,又令我諗返起高一古老做班主任個年,係佢...係呢個死人麥當勞叔叔,累我比古老當住成班同學面前話我"x雞霸皇花"!我永遠記得呢件事,所以我同呢個人...誓死不相往來...哼~~~好激氣呀@@@@@

好彩佢今日都記得打比我,唔係我...諗...我會為左上面個個人發佢皮四...不過唔會ge...我d皮四好左咁多...haha~還有明天...明天之後又要返工啦~~加油啦~!!haha

台長: NiCo
人氣(55) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文