24h購物| | PChome| 登入
2008-04-06 03:01:07| 人氣347| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

 踩單車@PIZZA

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台








今日訓到點幾先起身..之後食飯換3過老公屋企..
答車哥陣又見到李秀芳..佢又係返新口岸..
真係有緣..又係一路傾計傾到落車..^^




經過理工..今日同聽日都係考入學試..
下年尼個時候就到我地啦..唉..




去到老公屋企等佢沖涼之後車我返屋企換返件3..
再陪佢去YAMAHA整下部車..之後就過乙水仔踩單車..
由舊城區踩到去威尼斯人..再踩返過去食大菜糕..
玩佐一個鐘..之後返澳門返屋企拎d野..
再過pizza hut食野..好味..




老公你要記住差我一杯石板街黑牛..
不要賴貓喔..呵..老是不信我的傢伙..




之後行佐陣街就返屋企啦..
因為老公聽日要返工..
後日又要返學啦..開始複習周..
再下個星期就考試啦..
要比心機呀..今段平時d成績都唔錯..
所以考試要再努力d..
老公話下個星期開始放學要去溫定習..
嗯..係至好..你要比心機呀=3=!




葡文應該都差唔多要考啦..
但我兩堂無返..我驚下一堂就係考試..
咁就..死得啦.......




我想好好珍惜同你相處既每一刻..
同時..我唔可以再太過依賴你..
因為將來你未必會一直係我身邊..
所以我想將每一分鐘既甜蜜都牢牢記係心入面..
我要同你去好多地方..影好多相..
將我地既回憶變得越來越多..




台長: i㎡Yan,*
人氣(347) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文