24h購物| | PChome| 登入
2008-03-21 19:50:48| 人氣59| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

 辛苦你了>.<

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台





琴日無返到演藝..
我承應我係逃避緊d功課..=.=
點知今堂得4個人返..
我應該慶幸無返到..




7點係老公屋企開始訓..
佢係到睇電視..我訓下醒下咁..
10點半起身..之後等老公沖涼..
12點先出去食野..之後就返屋企lu..




因為老公今日要返工..
本來諗住買早餐比佢食..
所以一早起佐身換好哂衫..
不過打比佢佢話有早餐食..
咁我就等到佢出門口..
之後佢過黎車埋我..我送佢返工..
坐佐一陣就走佐lu..




dollar陪我去佐來來買野..
之後返屋企食飯..抹台同埋掃地..
因為mami去佐旅行..要6日先返..
所以我就要做乖乖女啦..
可以話10年都唔會見我做一次嫁..
mami知道一定好開心je..呵呵..




之後整三文治比老公食..
整佐兩份唔同材料ge..
之後過返去搵佢..陪佢去買佐個面..
因為佢只可以出去10分鐘..poor..
份三文治就留返佢今晚肚餓先食..




老公上返去之後好快食完野又要繼續做野啦..
見到佢’就’眉頭既樣好心痛..
我只可以坐係到當陪下佢..老公你要加油呀!!
之後坐到7點幾我就返屋企食飯..
一陣再出去接老公放工..




今日行黎行去..我都覺得好累..
咁老公一定比我更辛苦得多啦><
希望老公捱得住啦..老婆支持你=3=!


台長: i㎡Yan,*
人氣(59) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文