24h購物| | PChome| 登入
2003-09-07 01:05:29| 人氣10| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

4/9 ~ 7/9 Diary

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

4/9 No lesson in KT Chong
之前寫那篇日記,回響不是太大…有人話睇吾明、人話我進步左、有人話arm、更多人無意見!討厭~~!! 其實個篇野可能有d斷章取義,如果你地話到我知我d前提、推論、給論、例子有d乜野錯,我仲開心~~~
講開又講,當我見到monsoon篇偉論,我都有過開新日記板既想法...真係有d感到部腦受威脅!點知佢會吳會興起上來hawk我部機、炸我mail box gar~~~特別系佢個句"不要胡亂推測 (and) 向教友或天主教亂扣帽子"真系好有文革fell......

-----------------------------------
6/9 Being lazy tim~~~
近呢一個禮拜,讀書個speed大約系2波,不是太理想...加埋夜校0個三個鐘,呢個星期五同六都有d累...

-----------------------------------
7/9 I lost my guts...
今晚on-line,見到位好耐無見的朋友,正想hi佢之際...唉唉...hku Arts Faculty ar...即刻縮沙...雖則我再窮7個月努力,都只有0.01%可以入到...但系心埋上都系壓力來的0阿! UST BBA, CU BBA, HKU Arts... 你話"無友不如己者"呢句害人幾多...

台長: Ah Shum
人氣(10) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文