24h購物| | PChome| 登入
2006-05-03 00:14:22| 人氣44| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

低...潮...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好煩... 諗住今日好地地..

點知頭先返屋企個時又嘈..好冇癮... 嘈到佢發脾氣走..
其實我都好無奈...
每日放工返0黎都話累... 要我陪你訓覺.. 有冇諗過..
我真係訓唔著>? 我今日都有陪你訓... 訓到7點半我醒左.. 好悶
自己同bb 兩丁好悶咁睇電視 我都冇怨過一句丫..

0係屋企留下我淨係想同你講 點解你好似成日都訓唔夠咁..
可唔可以搵日陪下我 你又話你早起身.. 又話淨係呢兩日先係咁.. 你問心丫. 呢排你唔係成日都話眼訓咩? 我仲敢叫你去邊去邊咩...

頭先我sms左佢話冷靜下...隔左一陣我有野搵佢
所以打左俾佢 佢冇聽 我cut線
過左陣佢打返0黎 我想搵個no 佢好似好唔願意 但佢又不停咁話叫我應該點應該點..,. 講完之後 佢好似有野想講 但最後佢都冇
我就淨係講左句bye bye.. 就收左線

到底呢d.... 係咪叫做拍拖ge低潮期 ?

台長: sInO
人氣(44) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 男女話題(愛情、男女、交友)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文